Wednesday, February 1

年初三

八點無故醒來, 好horny. 是不是因為赤口緣故. 可惜我不是男人, 不能沖個冷水涼解決. 差點給前度送個sms問, 可否成為sex buddy. (唱: 做隻貓做隻狗不做情人. ) 但咪咁啦, 晨早流流, 搞住晒, 唯有叫自己早d訓. 咪杞人憂天啦. 但他的大陽具持續在我面前不停變大, 變大. 揚來揚去並騷擾. 如果, 如果佢可以變成一條曉自動伸縮又有感情既娘子棒就好啦! 仲要可以set做唔識講野同唔會投訴埋怨既. 究竟有無科學家係度研究緊呢方面既人類幸福架! 想到天花龍鳳之後都係唯有叫自己早抖兼收檔, 唔好再死埋去d癲佬度啦! 夠皮啦! 好啦! 早抖囉! 夾硬用枕頭遮住個頭勉強訓...之後成日精神都好差, 跟手舌面仲生埋飛滋. 靚仔朋友丸醫師話我食既炸豬肉丸好毒, 要飲一大jar竹蔗茅根. 計我話, 粒飛滋一定係投訴我性壓抑啦! 妖! 好痛! 師弟問我幾時搵個sex buddy. 我反問佢可以點搵丫. 呢家野無感情真係唔要得. 上次都臨陣退縮佐啦. 恭喜發財! 新年我既好buddy多數係周星馳. 逗利是時心裡面係想祝人地性生活愉快既. 但最後出口既仍然係"身體健康". 若然我祝你身體健康, 請留意箇中真心既祝福. (o岩o岩又對個同事講佐句身體健康! 性生活愉快 性生活愉快...)