Monday, January 23

我們是爛gag王

甲: 我地都幾似FRIENDS.
乙: HAPPY TREE FRIENDS!

甲: 我feel到四眼仔開始覺得我怪...
乙: 唔係怪, 係發現你係一名師奶!

甲: 你做咩呀?係咪有心事呀?
乙: (驚訝) 嗚嗚你點知架?! 真係咩私隱都無晒!

甲: (剛打完電話) 唔通.
乙: 悟空?!

甲: 我想食野丫.
乙: 我想喊丫. (兩秒內已經伏在人家肩上喊)

甲乙丙丁: 嘩! 真係世紀咁大張床!
甲 (床上滾動, 唱): 金絲雀 金絲雀...

甲: (指著電視機裡的Sporty spice): 你睇下你同佢幾似! 快d睇下世上的另一個我呀喂.

甲: (進廁所後尖叫): 邊個將豬腳薑倒落廁所!
乙: 有咩問題? har? 唔得架?
眾人進廁所一看, 只見數條'假屎'薑半浮半沉.

甲: 尋晚你錯過佐法國佬叫雞呀. 隻雞叫到好x大聲呀 (同場示範)
乙: 嘩 真係咁大聲! 做咩唔打電話俾我! 我想去門口收睇(偷睇) 呀
甲丙丁: 我地驚你番唔到過黎呀...

甲: 清者自清
乙: yeah! 濁者自瀆!!

甲: (抽出潤唇膏) 唉, 你睇, 佢得咁短咋, 跟著佢, 點會有幸福...
乙: 你估你而家拍緊sex and the city!

甲: 我好鍾意同淫魔係網上傾計架, 佢真係幾好傾
乙: 啊! 我點會同個浮娃住埋架!

甲: har? 你又買野呀?!
乙: ... (!)

甲: (拿出照片) 你睇! 我地初次見面呀! o個時無諗過會一齊住...
乙: 嘩 我o個時咁肥!

甲: 個尖板都幾細. 嘩 個西瓜都幾大...嘩, 好難切
乙: 我幫你切啦
甲: 嘩 乜你咁大力
乙: 其實你差少少切到
甲: (心諗) 嘩 乜我咁大力

(甲在乙面前聽他唱的歌)
甲: 你做咩! 你怕羞呀?!
乙: 係...呀...(笑到仆街)
甲: 聽十次啦! 咁就唔會怕羞! 最多我陪你聽!

甲: 呢...你記唔記得上次唱k, 你情深款款咁唱某首黎瑞恩, 話代表你同四眼仔架呢...(唱...歌...中)
乙: 你唱到超級無敵估歌仔咁既, 點估喎!
甲: 呢...係咁唱架...(繼續唱歌)
乙: 有咁既歌咩, 你咪唱啦, 你咁唱落去我估唔到!

甲: (指住床上的乙) 嘩 原來佢咁有身材, 個胸突晒出黎!
丙: 係胸骨!

甲: 不如買個燈罩
乙: 用饅頭d bra咪得囉!
甲丙: 嘩 好呀! 用紫色o個個!

甲乙齊聲: 我地決定以後叫你做媽媽!
丙: 手中燒賣不禁跌佐...

甲: 我用SRT幫你CHECK過, 原來你之前做過好多世師奶! 咁今世你仲一心諗住做?!
乙: (委屈, 擰手巾狀) 做師奶有咩唔好喎

哈利波特散場
甲: 我睇到喊呀
乙: 邊個位
甲: 最後佢地互相擁抱講拜拜時囉
乙: ????!!!!!普通社交禮儀都喊?!

甲見乙某早上洗碗背影狀甚憂鬱
甲: 做咩呀你, 撞邪呀
乙: ...吼

甲: 你又bid咩鬼, 面交定郵寄呀
乙: (口快快) 面寄