Friday, November 3

1. 過了一個愉快的星期日和星期三。
2. 鵝頸橋梁居士說我"性急, 唔衰得, 先斬後奏"以及"人精運懵"。一直以來明知道是錯的都會差隻腳埋去, 真係該煨。但其實阿居士, 我改佐少少架啦。
3. 同埋唔好再耳仔軟聽人地作故仔, 我會記住。
4. 找了某集"流金歲月"做論文, 資料好混亂, 題目很好也有興趣, 不想辜負。
5. 新朋友經營的呼吸cafe地方真的很棒, 還沒喝過他泡的咖啡, 有機會再上去試試。
6. 晚上聽紅色的bee gees精選碟, 感覺很好。
7. 新偶像是marilyn monroe。
8. 雖然最近好像到處強調, 黃長興超級有型。
9. 今早馬國明排在我前面 (!!!) 我低頭扮睇報紙偷望人地, 真係老土。
10. 仲有, 原來我犯太歲犯到唔清唔楚, 期待正月再搵居士搞搞佢, 好好玩。
11. 迷戀bleu裡面的深藍大水晶燈, 但連網上圖片也找不到。
12. 上有意思的課, 問渴望知道答案的問題。學習愉快, 玲玲說豬年屬雞朋友有讀書運。
13. 媽說下星期日請我飲茶, 太好了。
14. 皮膚開始乾燥了, 終於願意承認天氣涼了。
15. 戒口兩星期, 晚睡習慣又回來。
16. 福。
17. 不如找天幾個不相干的人平心靜氣一起畫畫。住在城市的人很需要畫畫。
18. 開始發爆show錢, 但不准自己大使, 喝住自己千萬不要買晒自己想要的東西。(!!!)
19. 今晚經過baby jane, 啡色靴很吸引。
20. 要儲錢要儲錢要儲錢, 阿媽教落。